Bijna klaar om te beginnen! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sven Bruin - WaarBenJij.nu Bijna klaar om te beginnen! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sven Bruin - WaarBenJij.nu

Bijna klaar om te beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Sven

06 September 2015 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal,

inmiddels is het voor mij nog maar 5 dagen voordat ik 2 maanden lang in Odense zal wonen. Ik ga daar 2 maanden aan de slag op de afdeling radiologie van het UC lillebaelt ziekenhuis. Vrijdag vertrek ik dus lekker met mijn eigen auto aan de ongeveer 10 uur durende tocht richting Denemarken!

Ik heb mijn koffers nog niet gepakt maar dat ga ik spoedig doen. Het belooft een hele leuke maar ook hele drukke tijd te worden want naast het stagelopen zal ik ook mijn thesis-proposal moeten schrijven en zullen er genoeg activiteiten georganiseerd worden met andere studenten zoals uitjes en feestjes!

Via deze reisblog ga ik jullie een beetje op de hoogte houden van hoe het allemaal gaat hier en wat ik allemaal meemaak.

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

Hoi allemaal en welkom op mijn reisblog over India. Ik hoop van tijd tot tijd wat te kunnen updaten dus check regelmatig deze pagina voor nieuwe verhalen! ;)

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 4543

Voorgaande reizen:

11 September 2015 - 08 November 2015

Buitenlandstage Odense 2015

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India 2012

Landen bezocht: